Aktualności
Data wpisu: 19.05.2025
Zapytanie ofertowe 1/2025 na zakup aparatu USG
Zapytanie ofertowe 1/2025 na zakup aparatu USG
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W OSIEKU
(SP ZOZ w Osieku)
32-608 Osiek, ul. Starowiejska 175, woj. małopolskie, NIP 5492070054, REGON 357155186
tel. 033-845-82-39, e-mail: spzoz@osiek.pl
Osiek, 19.05.2025 r.
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego
o wartości zamówienia nieprzekraczającego kwoty 130.000,00 zł netto.
I. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Aparat USG wraz z 3 głowicami (convex, liniowa, ednowaginalna)
Termin realizacji zamówienia: 31.07.2025 r.
II. Osoby upoważnione do kontaktu:
1. Alicja Chwiej- Matlak- Główny księgowy SP ZOZ w Osieku, tel: 338458239
2. Barbara Sala- Referent SP ZOZ w Osieku, tel: 338458239
III. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Dostawcami:
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz wszelkie informacje Zamawiający i Dostawcy przekazują za pośrednictwem elektronicznym: spzoz@osiek.pl
IV. Miejsce i termin składania ofert
1. Ofertę należy złożyć do dnia 18.06.2025 r. do godziny 12.00 za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście na adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Osieku, ul. Starowiejska 175, 32-608 Osiek. Oferta winna być złożona w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
"Zapytanie ofertowe nr 1/2025 na zakup aparatu USG”
2. Oferta powinna zostać sporządzona według formularza oferty, który stanowi Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
3. Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 18.06.2025 r. o godz. 13.00.
4. Złożone oferty mogą zostać wycofane lub zmienione przed ostatecznym upływem terminu składania ofert.
5. Wniosek o wycofanie lub zmianę oferty powinien zostać złożony drogą elektroniczną na adres: spzoz@osiek.pl
6. Oferty złożone po terminie nie będą podlegały ocenie i zostaną odrzucone.
7. Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z w/w opisem ponosi Dostawca.
8. Termin zadawania pytań upływa w dniu 30.05.2025 r. o godz. 12.00.
V. Opis warunków udziału w postępowaniu
O zamówienie mogą ubiegać się Dostawcy, którzy:
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie przy realizacji podobnych zamówień,
- znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia,
- nie otwarto ich likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości,
- złożą ważną ofertę w terminie wyznaczonym do składania ofert
VI. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze najkorzystniejszej oferty:
Zamawiający podczas oceny ofert kierować się będzie kryterium:
1. Cena brutto przedmiotu zamówienia 70% wg wzoru:
Cena w zł = Cena oferty najniższa x 100 x 70%
Cena ocenianej oferty
2. Kryterium okres gwarancji na aparat 10% wg wzoru
Okres gwarancji (*) = Okres gwarancji ocenianej oferty x100 x 10%
Najdłuższy okres gwarancji oferty
3. Kryterium okres gwarancji na głowicę 10% wg wzoru:
Okres gwarancji (*) = Okres gwarancji ocenianej oferty x100 x 10%
Najdłuższy okres gwarancji oferty
(*) Uwaga Granica gwarancji od 24 miesięcy-48 miesięcy.
4. Kryterium bezpłatnego przeglądu w okresie gwarancji wg wzoru:
Bezpłatny przegląd = Ilość bezpłatnych przeglądów w okresie gwarancji ocenianej oferty x100 x 5%
Największa ilość bezpłatnych przeglądów w okresie gwarancji
5. Kryterium wielkości monitora wg wzoru:
Monitor diagnostyczny o przekątnej ekranu w calach = Monitor ocenianej oferty x100 x 5%
Największy monitor
Ofertą najkorzystniejszą będzie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów.
Członkowie Komisji ocenią każdą ofertę wg podanych algorytmów przyznając jej ocenę punktową. Zamawiający za najkorzystniejszą ofertę uzna tą, która uzyska największą ilość punktów obliczonych wg powyższych algorytmów.
VII. Wykaz wymaganych dokumentów:
1. Formularz ofertowy- wzór stanowi Załącznik nr 1.
2. Odpis za zgodność z oryginałem z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
3. Do oferty winny być dołączone katalogi, materiały informacyjne oraz instrukcja w języku polskim dla oferowanego sprzętu. Wykonawca winien w katalogach wskazać, zaznaczyć oferowane parametry.
4. Oświadczenie o spełnieniu przez oferowany przedmiot zamówienia wymagań przewidzianych przez ustawę z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U 2024.1620 t j.) - wzór stanowi Załącznik nr 2.
5. W przypadku, gdy Dostawca działa przez pełnomocnika do oferty winien być dołączony dokument stwierdzający upoważnienie pełnomocnika do reprezentowania Dostawcy na piśmie, w języku polskim.
VIII. Opis sposobu obliczania ceny, rozliczenia i płatności:
1. Cena musi obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
2. Cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich.
3. Sposób finansowania: przelew 30 dni.
IX. Termin związania ofertą:
1. Dostawca pozostaje związany ofertą przez okres 45 dni.
2. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu otwarcia ofert.
X. Unieważnienie zapytania ofertowego
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego, jeśli:
- nie została złożona żadna oferta,
- cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania, na każdym jego etapie bez podania przyczyny.
XI. Informacja o wynikach:
1. O wyniku postępowania i wyborze oferty zostaną powiadomieni wszyscy Dostawcy, którzy zostali zaproszeni do złożenia oferty cenowej.
2. Dostawca, którego oferta została wybrana, zostanie powiadomiony o decyzji Zamawiającego. Informacja zostanie wysłana za pośrednictwem poczty elektronicznej po zatwierdzeniu wyników postępowania.
XII. Inne informacje:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z Dostawcami, w celu uzupełnienia lub doprecyzowania oferty.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania poprawy omyłek pisarskich i rachunkowych w złożonej przez Dostawcę ofercie.
/magazyn/fORMULARZ_OFERTOWY.docx